Minimalist. To be or not to be...

Med våren kommer min rensningsmani.
En känsla, en lust att bli minimalist.
 
Varför?
 
Jag har börjat känna mig kvävd av alla saker jag äger, jag känner mig inte lycklig i mitt eget hem utan så fort jag kliver in i hallen känns det som att jag har klivit in i en elak version av Toy story och alla saker börjar attackera mig!
 
Mitt mål är att få uppleva ett inre lugn när man kliver innanför dörrarna till sitt hem och ser att allt har sin plats och att man vet var man har sakerna vid behov.
 
Jag har alltid varit den som har haft koll på nästan varenda sak jag äger fast det har sett ut som en krigszon där hemma.
 
Nu ska jag utmana mig själv och se om jag klarar av att ha ordning och reda i ett minimalistiskt inrett hem.
 
3...2....1.....RENSA!
 
Rensa | |
Upp